duminică, 13 mai 2018

Ce să adaugi în cafeaua de dimineață pentru fi mai sănătoasă și pentru a crește nivelul de calciu din organism!





Vă amintiți că în copilărie, foarte rar se întâmpla ca bunicile noastre să arunce cojile de ouă? Cu siguranță că nu v-ați întrebat atunci care e motivul, dar iată cât de folositoare e coaja de ouă…

Cel mai bun calciu natural
Specialiștii afirmă că cea mai sigură sursă de proteine și calciu natural rămâne coaja de ouă. Puteți adăugați pudră din coajă de ou fie în cerealele pe care le consumați dimineața, fie în înghețată.
De asemenea, pentru a obține o cafea mult mai sănătoasă, e de ajuns să adăugați în ibric, în timpu fierberii, puțină pudră din coajă de ou. Tot coaja de ouă este excepțională pentru animalele de casă, atunci când se confruntă cu diareea, adăugând puțină pudră în mâncarea lor.

Utilă pentru curățarea petelor
Tot coaja de ouă este ingredientul minune pentru a scăpa de pete, inclusiv cele de pe suprafețele metalice. Nu trebuie decât să înmuiați un burete într-un amestec obținut din apă, săpun lichid și coji de ouă.
De asemenea, cojile de ouă sunt un îngrășământ natural de excepție pentru plantele din grădina dumneavoastră dar și pentru creșterea plantelor din locuință, care vor crește văzând cu ochii. În acest caz, puneți la macerat în apă caldă câteva coji de ouă. Lăsați câteva zile, apoi turnați lichidul în ghiveciul plantelor.

Felicia Iederă


Iată de ce se recomandă să adaugi scorțișoară la cafeaua de dimineață!


Un articol de Cristian Iacov

Exista multe motive pentru se recomanda sa consumi zilnic scortisoara.
Cel mai indicat este sa consumi bautura descrisa aici dimineata. Adauga pur si simplu la cafeaua de dimineata si putina scortisoara, dupa plac.
Orientativ, se recomanda sa incepi cu un sfert de lingurita si sa cresti treptat doza.


1. Intareste sistemul imunitar 
Este suficient sa adaugi un sfert de lingurita de scortisoara la o portie de cafea fierbinte pentru ca organismul sa capete o rezistenta sporita la virusuri si bacterii.

2. Stimuleaza activitatea cerebrala 
Scortisoara sprijina memoria, te tine treaz si imbunatateste concentrarea.

3. Coboara nivelurile glucozei serice si ale colesterolului 
In acest scop este suficient sa folosesti 6 grame pe zi.

4. Reduce durerile menstruale 
Femeile al caror ciclu menstrual genereaza simptome dureroase accentuate pot adauga scortisoara si in alte bauturi, sau pot presara acest condiment peste alimentele consumate.

5. Sprijina circulatia si energizeaza organismul 
Un stimulent precum o ceasca de cafea fierbinte imbogatita cu un sfert de lingurita de scortisoara energizeaza corpul si imbunateste circulatia sanguina. 
Aceasta combinatie este deosebit de utila pentru persoanele care au mereu picioarele si mainile reci. 
Poti adauga scortisoara la cafea (turceasca sau instant), cappuccino, si chiar la ciocolata cu lapte sau ceaiuri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu